luni, 1 martie 2010

EON GAZ ne baga pe teava flacara galbena. Dar ne taxeaza pentru un gaz de calitate

Ardem gazul. Zilnic. La propriu. Astazi, cand am aprins aragazul pe la pranz, am vazut niste flacari galbene si jucause. Nu le vreau eu violete, dar cred ca mai degraba ar trebui sa fie albastre. Ca asa erau dimineata cand am facut cafeaua.
Concluzia: EON GAZ ne baga pe teava gaz de proasta calitate dar ne taxeaza ca pentru unul de calitate exceptionala.




Daca sunt carcotasi care vor sa spuna ca nu sunt curatate arzatoarele sau ca nu sunt reglate, ar face bine sa se abtina. Stiu bine cum era flacara ieri (ba chiar si dimineata) si cum este astazi. Priviti fotografiile. Nu mai vorbesc de Protectia Consumatorului ca ....

Un comentariu:

georgiana spunea...

Asa-i si la mine flacara, dar m-am gandit că-i în trend aşa violetă....
Hai să avem o primăvară frumoasă, în măsura posibilităţilor....
Şi un mărţişor: http://www.youtube.com/watch?v=68d3aukli0g